Tuesday, August 6, 2013

"ZawGyi"

"ZawGyi"

ေဇာ္ဂ်ီ။
ေဇာ္ဂ်ီေရ.....။
ေဇာ္ဂ်ီဆိုတာ
"ဆရာေဇာ္ဂ်ီ"ကို ေအာ္ ေခၚေနတာ မဟုတ္။
အမ်ား "ေဇာ္ဂ်ီ"ေနတဲ႕
Font  "ေဇာ္ဂ်ီ" ေရ......။

"ေဇာ္ဂ်ီ"ကို ကြ်န္ေတာ္ သံုးတယ္
"ေဇာ္ဂ်ီ"ကို ကြ်န္ေတာ္ မမုန္းဘူး။

"ေဇာ္ဂ်ီ"ကို ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္တယ္
"ေဇာ္ဂ်ီ"ကို ကြ်န္ေတာ္ မပစ္ဘူး။
(မပစ္ခ်င္ဘူး)

ဒါေပမဲ႕ သို႕ေသာ္ ဒါေပမဲ႕ ေပါ႕ေလ။
ကြ်န္ေတာ္႕ Android OS သံုး Tablet နဲ႕ Phone အစုတ္ေလးထဲက
("ေဇာ္ဂ်ီ" ရဲ႕ အကအလွေတြပါတဲ႕)
စာမ်က္နွာေတြကိုေတာ႕
မူလတန္း တက္ေနတဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္ညီေလးေတြကို ေပးမဖတ္ရဲဘူး။
သူတို႕ေလးေတြ စာလံုးေပါင္း မွားဖတ္ကုန္မွာစိုးလို႕.................
...........................................။

ငလူ
(၆.၈.၂၀၁၃)

No comments:

Post a Comment